Η Επαγγελματική κάρτα του σήμερα!

Στην επαγγελματική κάρτα συνηθίζουμε να βάζουμε τα στοιχεία επικοινωνίας μιας επιχείρησης. Σήμερα όμως καλείται να αποκτήσει έναν νέο ρόλο. Η επαγγελματική κάρτα γίνεται πλέον ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την προώθηση του μνήματος που θέλει να περάσει η κάθε επιχείρηση. Γίνεται το μέσο που θα δώσει στην εταιρία αναγνωρισιμότητα.

Για να το πετύχει αυτό πρέπει να είναι μοναδική, πρωτότυπη, και με κάποιον τρόπο να «αποτυπώνεται» στο μυαλό. Με λίγα λόγια πρέπει να ξεφύγει από τα συνηθισμένα «στεγανά». Πρέπει να είναι μοντέρνα, με έξυπνα σχήματα και ιδιόμορφα υλικά. Χαρτιά και υφές διαφορετικές. Χρώματα που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

Πρέπει να σιγουρευτείτε ότι η κάρτα σας δεν θα μείνει σε κάποιο συρτάρι κάποιου γραφείου ή στον κάδο απορριμμάτων. Το 80% των καρτών πετιέται μέσα σε μία εβδομάδα! Αυτό μας δείχνει την αναγκαιότητα της δημιουργίας μιας επαγγελματικής κάρτας ελκυστικής και με αισθητική.

Ο πρώτος ρόλος μιας κάρτας είναι να «μεταφέρει» τα στοιχεία επικοινωνίας του καταστήματος ή του γραφείου σας. Ένας δεύτερος ρόλος είναι να εντυπωσιάσει τους πελάτες σας. Στην πραγματικότητα, το να δημιουργήσουμε μια καλή εικόνα στον παραλήπτη της κάρτας, είναι ο σημαντικότερος λόγος της ύπαρξής της. Ο πελάτης πρέπει να νοιώσει όμορφα σχετικά με την επιχείρηση σας. Γι’ αυτό η επαγγελματική κάρτα και ο σωστός σχεδιασμός της, είναι τόσο σημαντικός.

Ξεπεράστε τις προσδοκίες των πελατών σας από την πρώτη στιγμή προσφέροντας μια όμορφη και εντυπωσιακή κάρτα. Τα βασικά στοιχεία που θα πρέπει να περιέχει είναι το λογότυπο της εταιρείας σας και τα εταιρικά σας χρώματα. Μην ξεχάσετε να βάλετε τους σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας, κοινωνικά δίκτυα, εφαρμογές ανταλλαγής μνημάτων και κλήσεων.

Αν τελικά για εσάς η λεπτομέρεια είναι αυτή που μετράει. Αν τελικά αναζητάτε το κάτι παραπάνω, που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Αν θέλετε να διεκδικήσετε το μερίδιο της αγοράς που σας ανήκει, τότε νομίζω ότι πρέπει να μιλήσουμε για δουλειές. Τι λέτε ξεκινάμε;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

A man who stops advertising to save money is like a man who stops a clock to save time

Ένα site δεν είναι αρκετό!